
Jedna aplikacija. Cela banka.
mBanking aplikacija
Plaćanja, krediti, kartice, dozvoljno prekoračenje – sve dostupno odmah.
Upravljanje finansijama koje donosi sigurnost i jednostavnost.
Vodič za moje pametne odluke
Saznajte više:
Kako da pametno štedite
Kako da kupovine delite na rate
Kako da zaštitite vaše finansije na internetu
Kao što naziv govori, virtuelne platne kartice su debitne ili kreditne kartice koje su u potpunosti u digitalnom obliku.
U našem novom blogu, predstavljamo vam neke od najčešćih bankarskih naknada, sa kojima se možete sresti prilikom korišćenja bankarskih usluga. Nakon ovog teksta, verujemo da ćete bolje razumeti svoje troškove i optimizovati svoje bankarsko iskustvo.
Ono što na papiru izgleda kao Paket račun bez naknade ili paket sa najnižim troškovima održavanja, možda zapravo nije ono što najbolje odgovara vašim potrebama. Odgovori na sledećih 5 najvažnijih pitanja koja sebi treba da postavite olakšaće vam izbor Paketa.
U jeku praznika, sve prisutnije su phishing prevare sa platnim karticama, gde se putem lažnih kampanja i nagradnih igara sa primamljivim dobicima, privlači pažnja u cilju prikupljanja podataka u svrhu zloupotrebe.
Verovatno ste hiljadu puta čuli za ovaj bankarski izraz u prolazu i u ovom trenutku vas uopšte
ne zanima, nebitan je, dosadan, nije mi potrebno da se zamaram sa još jednim dosadnim terminom...
Ukoliko ste se do sada susretali sa studentskim kreditima ili stipendijama, možda su vam poznati termini kao što su kredit, kamata ili debitna kartica. Međutim, kada je reć o kreditnoj kartici stvari postaju malo komplikovanije.
U digitalnom dobu, unapređenje i razvoj korisničkog iskustva (UX) je priča bez kraja. Za mobilnu aplikaciju UniCredit Banke, redizajn je više od promene izgleda, to je korak ka prilagođavanju novim navikama i potrebama naših korisnika.
Priprema za novu školsku godinu može biti izazovna, posebno kada su finansije u pitanju. Povratak u školske klupe zahteva značajna ulaganja u školski pribor, odeću i obuću za decu, što može dodatno opteretiti kućni budžet nakon letnjih odmora.
Prelazak na obnovljive izvore energije predstavlja ključni korak ka održivoj budućnosti, a u Srbiji sve više preduzeća I na tržištu Srbije primenjuje standarde održivosti i društvene odgovornosti. Banke su razumele svoju ulogu u ovoj oblasti i podržavaju klijente koji teže energetskoj efikasnosti i zelenoj tranziciji.
Faktoring kao proizvod prisutan je na tržištu još od pedesetih godina prošlog veka. Međutim za značajniji rast učešća ovog proizvoda na međunarodnoj sceni bile su neophodne i određene strukturne i tehnološke pretpostavke koje bi omogućile bržu obradu transakcija uz istovremeno zadržavanje neophodne sigurnosti za sve učesnike. Konkretnije, došlo je do formiranja nekoliko međunarodnih asocijacija od kojih se do danas dominantno zadržala jedna (FCI) čiji je i UniCredit Banka Srbija član, a koja servisira približno polovinu svetskog faktoring prometa. Osnovana 1968. ova međunarodna asocijacija faktora danas broji blizu 400 članova, faktora, u više od 90 zemalja.
Oštar pad tržišta akcija najčešće izaziva određenu dozu straha investitora i time brze prodaje. Stavljanje trenutne korekcije na berzama, u istorijski kontekst, međutim, otkriva da su medveđa tržišta (Bear markets) tokom prošlog veka obično bila kratkog veka u odnosu na trajanje bikovskih (Bull markets). Posmatrano kroz dugoročnu perspektivu, pokušaji da se odredi vreme trajanja tih obeležja tržišta mogu biti opasni – često smanjujući prinose, više nego sami padovi.
Nakon sjajnog učinka u prethodnoj godini, trgovina zlatom je 2025. godinu započela na jakoj osnovi. Prema svim dosadašnjim izgledima, trebalo bi da se nastavi u istom pravcu. Naime, u prethodnoj godini, zlato je ostvarivalo najbolji berzanski rast, skoro 27% (osim kriptovaluta). To je bilo opravdano geopolitičkim tenzijama, inflatornim pritiscima i ekonomskom neizvesnošću, jer su to sve podsticaji za ulaganje u zlato koje se vekovima smatra “sigurnom lukom za investitore”.
U današnjem, digitalnom okruženju, sajber pretnje su sve više sofisticirane i mogu dovesti do značajnih finansijskih gubitaka, narušavanja reputacije i prekida poslovanja. Na globalnom nivou beleži se trend rasta pokušaja prevara i sajber incidenata koji se zasnivaju na BEC (Business Email Compromise) i CEO (Chief Executive Officer) prevari.
Praktični saveti namenjeni osnaživanju studenata i mladih da pokrenu svoje putovanje štednje.
Fišing (engl. Phishing – pecanje) je oblik internet prevare u kojoj sajber kriminalci pokušavaju da prevare osobe navodeći ih da otkriju svoje lične podatke, kao što su korisnička imena, lozinke, brojevi kreditnih kartica ili druge osetljive informacije.
Dostupnost interneta i mogućnost da mnogobrojne birokratske potrebe izvršavate brzim klikovima, bilo gde da se nalazite, veliko je postignuće koje znatno olakšava život. Međutim, takvi postupci sa sobom nose i veliku odgovornost, koju pojedinci najpre treba da imaju prema sebi.
Internet je društvu doneo izuzetne mogućnosti, ne samo što se pristupa informacijama tiče, već i olakšavanja svakodnevnih radnji. Ipak, postoji i ona druga strana priče, a to su lažne stranice i različite online prevare.
Najaktuelnije prevare, odnose se na dobijanje SMS poruka (takozvani SMS phishing) u kojima se pošiljaoci predstavljaju kao pružaoci određenih usluga, najčešće servisa za striming pretplate ili kurirskih službi koje većina građana koristi - Netfllix, Pošta, DHL i slično.
U prethodnom periodu na globalnom nivou zabeležen je trend rasta pokušaja prevara i "cyber" incidenata koji se zasnivaju na BEC (Business Email Compromised) i CEO (Chief Executive Officer) prevari.
Internet je društvu doneo izuzetne mogućnosti, ne samo što se pristupa informacijama tiče, već i olakšavanja svakodnevnih radnji. Ipak, postoji i ona druga strana priče, na koju je potrebno izuzetno obratiti pažnju, a to su lažne stranice i različite sajber prevare.
U ovom tekstu saznaćete o Svetom Valentinu, seocu u Francuskoj regiji Indre i šta ono znači za zaljubljene parove, kao i da li je Dan zaljubljenih deo tradicije u Koreji i Brazilu.
Društvo bez gotovine može da nam zvuči kao nešto što se neće desiti u bližoj budućnosti, ali je definitivno na putu.
Banka je institucija koja spaja ljude koji štede, sa ljudima koji imaju potrebe za kreditima i time pomažu da se obezbedi neometano funkcionisanje ekonomije jedne zemlje ili šireg regiona.
Banke! Finansijske institucije čije proizvode i usluge pružaju milionima klijenata širom sveta. Ali, postavlja se pitanje, da li su se svi bankarski proizvodi i usluge isti, kao i da li su svi klijenti isti?
Svi želimo da PUTUJEMO. Želimo da vidimo svet, iskusimo nove stvari, probamo novu hranu i naravno da naša iskustva podelimo na Instagramu, Snapchatu ili Tik toku sa našim rođacima i prijateljima.
U mnogim zemljama najkvalitetnije obrazovanje odavno je privilegija. Školarine uglednih institucija su visoke, broj stipendista ograničen, pa mnogi roditelji doslovno počinju od ređenja da prave fond, štedeći za školovanje svakog deteta.
Posle dve godine pandemije koje su nas u mnogo čemu sprečavale, čak i oni koji nisu pasionirani ljubitelji putovanja sigurno su poželeli da priušte sebi promenu i iskustvo odlaska na relaksirajuće letovanje ili posetu svetskoj metropoli koju su oduvek želeli da upoznaju.
Danas sve radimo koristeći pametne telefone, uključujući i bankarstvo. Mobilno bankarastvo je pogodan način da pratite, vodite i organizujete svoje finansije.
Mudri ljudi kažu: ako nemamo jasan cilj – kako ćemo znati da li smo stigli na odredište? A da bi se krenulo u ostvarenje ciljeva, uvek je važan dobar plan.
Kupovina na rate, pa još uz mogući popust, a sve bez procedura poput beskrajnog ispisivanja čekova ili uzimanja potrošačkog kredita – nije li to san svakog kupca?
Za dobro upravljanje finansijama zaista je potrebna i dobra evidencija. UniCredit Banka Vam stavlja na raspolaganje i ličnog , na usluzi Vam je mBanking expert.
Loading