Imamo rešenje

u svakoj situaciji

Odgovori na najčešće postavljana pitanja

Saznajte više

Platne kartice

Debitne i kreditne kartice

U kom roku od podnošenja zahteva mogu preuzeti karticu?
Do kada važi moja kartica?
Kako mogu da aktiviram ili deblokiram karticu?
Kartica mi je zadržana na bankomatu. Šta da uradim?
Kako mogu da vežem karticu za druge tekuće račune?
Ne dobijam SMS poruku nakon korišćenja kartice. Šta da uradim?
Šta da radim u slučaju zaboravljenog ili izgubljenog PIN koda za karticu? A šta u slučaju nečitljivog PIN-a u koverti za isporuku PIN-a?
Šta raditi u slučaju duplog zaduženja kartice?
Postoje li limiti za korišćenje kartice?
Šta da radim u slučaju izgubljene ili ukradene kartice?
Ne mogu da plaćam karticom putem interneta. Šta da radim?
Koji su troškovi prilikom korišćenja kartice u inostranstvu?

Debitne kartice

Bliži se istek roka važenja kartice. Kako mogu dobiti novu?
Da li mogu da koristim karticu u inostranstvu?
Postoje li troškovi za podizanje gotovine debitnom karticom na bankomatu?
Kako mogu da promenim limit za korišćenje debitne kartice?

Kreditne kartice

Kreditna kartica mi ističe ovog meseca. Kakva je procedura za obnavljanje kartice?
Kako mogu proveriti iznos dospelih obaveza po kreditnoj kartici?
Kako da promenim način dostavljanja izvoda?
Koja dokumentacija je neophodna za podnošenje zahteva za kreditnu karticu?
Kako se obavlja podela transakcije na rate?
Kako da izmirim obaveze po kreditnoj kartici?

mBanking expert

Mobilna aplikacija

Kako postati korisnik mobilnog bankarstva?
Šta preduzeti u situaciji kada vam je mobilna aplikacija blokirana, ili ukoliko ne možete da pristupite mobilnoj aplikaciji?
Da li je moguće korišćenje mBanking aplikacije u slučaju promene broja telefona?
Da li je moguće korišćenje mobilne aplikacije na više uređaja?
Šta preduzeti ukoliko zaboravite PIN za logovanje u aplikaciju?
Šta preduzeti u slučaju krađe ili gubitka mobilnog telefona?
Kako obaviti isplatu gotovine na bankomatima uz pomoć mBanking aplikacije?

Bankomati

Kako da obavim uplatu novca ili plaćanje računa na bankomatu?
Da li se naplaćuje provizija za transakcije na bankomatu?
Da li mogu da plaćam račune koji nisu na moje ime i na koji način?
Šta se dešava kada u toku transakcije na bankomatu (plaćanje računa, uplata na račun i slično) utvrdim da nemam dovoljno novca na računu da izvršim transakciju do kraja?
Koliko iznosi provizija za podizanje novca sa bankomata UniCredit Banke u inostranstvu?
Šta da radim ukoliko mi bankomat proguta karticu?
Web
Chat
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo