Često postavljana pitanja

Obaveštavamo Vas da sve podatke koje dostavite banci, a koji su neophodni u cilju dostavljanja odgovora ili ispunjenja Vašeg zahteva, banka obrađuje u skladu sa domaćom i EU regulativom u oblasti zaštite podataka o ličnosti. Iz teksta „Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti“, možete se upoznati sa različitim svrhama obrade podataka o ličnosti, kao i na koji način UniCredit Banka obrađuje podatke o ličnosti.

Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti

Webchat

    Dobrodošli u Webchat.
    Unesite Vaše ime

    * Obavezno polje
    Drži za snimanje i pusti za slanje
    Web
    Chat
    Back to top

    Imamo rešenje

    u svakoj situaciji

    faq

    Odgovori na najčešće postavljana pitanja

    Platne kartice

    Debitne i kreditne kartice

    Karticu možete preuzeti u roku od 5 dana od dana podnošenja zahteva, o čemu ćete biti obavešteni od strane banke putem SMS poruke, ili telefonskim pozivom.

    Kartica ističe poslednjeg dana u mesecu naznačenom na kartici.

    Aktivacija novoizdatih/ reizdatih kartica se izvršava automatski na dan preuzimanja kartica u ekspozituri, nakon 18 sati. Ukoliko ste karticu privremeno blokirali, potrebno je da se javite Kontakt centru na broj 011 3777 888.

    Ukoliko Vam je kartica zadržana na bankomatu, iz bilo kog razloga, obratite se najbližoj ekspozituri UniCredit Banke, ili pozovite naš Kontakt centar na broj telefona 011 3777 888, opcija 1. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.

    VIdeo uputstvo

    Karticu možete vezati za dodatni tekući račun/ račune putem e-bankinga, slanjem poruke sa brojem kartice i računa koji želite da vežete – opcija Poruke (ukoliko je račun već otvoren) ili u najbližoj ekspozituri UniCredit Banke.

    Usluga SMS Card Alarm Vam omogućava da nakon svake obavljene transakcije karticom dobijete SMS poruku sa informacijama o transakciji i raspoloživom stanju. Ukoliko imate problem sa ovom uslugom, pozovite broj Kontakt centra 011 3777 888. Za aktivaciju ove usluge posetite najbližu ekspozituru UniCredit Banke.

    U oba slučaja je neophodno da se obratite najbližoj ekspozituri kako bismo Vam ponovo odštampali PIN.

    1. Prilikom pokušaja podizanja gotovine na bankomatu, novac mi nije isplaćen, a račun je zadužen.
    2. Za jednu kupovinu karticom, račun mi je više puta zadužen za isti iznos.
    3. Transakcija karticom nije uspela, račun je plaćen gotovinom, a transakcija po računu je ipak realizovana i zadužila mi je račun.

    U ovim slučajevima potrebno je javiti se ekspozituri UniCredit Banke, gde će vas zaposleni uputiti u neophodnu proceduru za pokretanje reklamacije. UniCredit Banka će u najkraćem mogućem roku izvršiti potrebne provere i rešiti ovakve situacije. 

    Limiti za korišćenje kartica definisani su na dnevnom nivou, prema tipu transakcije i dostupni su u Tarifi naknada debitnih i kreditnih kartica za fizička lica i poljoprivrednike

    Tarife

    Ukoliko sumnjate da Vam je kartica ukradena ili izgubljena, neophodno je da u najkraćem roku blokirate karticu. Kako biste blokirali Vašu platnu karticu izdatu od strane UniCredit Banke, potrebno je da pozovete naš Kontakt centar na broj 011 3777 888. Podrška za blokadu i aktivaciju kartice Vam je dostupna 24 sata, 7 dana u nedelji.

    Pozovite naš Kontakt centar na broj 011 3777 888 kako bismo utvrdili razlog za to, i kako biste dobili dalje instrukcije u vezi sa rešavanjem problema.

    Obračunska valuta za transakcije u inostranstvu je EUR. Podizanje Gotovina na bankomatima Unicredit Grupe 1%. Transakcije nastale van evro zone podležu konverziji iz lokalne valute u EUR, po kursnoj listi koju primenjuju kartične asocijacije Visa i Mastercard.

    Podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji 1% minimum 170 RSD.

    Podizanje gotovine u inostranstvu je 1% minimum 5 EUR.

    Debitne kartice

    Obnovljenu Visa ili Mastercard debitnu karticu možete dobiti u matičnoj ekspozituri, potpisivanjem odgovarajućeg zahteva. Ukoliko nemate DinaCard debitnu karticu Unicredit Banke, ista će Vam biti izdata prilikom izrade međunarodno važeće kartice sa novim rokom važenja.

    Sve kartice, osim Dina kartica, se mogu koristiti u zemlji i inostranstvu. Raspoloživi limit za korišćenje kartice u inostranstvu jednak je raspoloživom iznosu na EUR, i ostalim deviznim tekućim računima vezanim za karticu, uključujući i dinarski tekući račun. Ukoliko nemate EUR tekući račun vezan za karticu, ili na tom računu nema dovoljno sredstava, zadužuju se ostali tekući računi, redosledom kojim su vezani za karticu, pri čemu se konverzija vrši po prodajnom kursu Banke na dan obrade.

    Podizanje gotovine na bankomatima Unicredit Banke je bez naknade. Podizanje Gotovina na bankomatima Unicredit Grupe 1%. Troškovi podizanja gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji i inostranstvu dostupni su u Tarifi naknada debitnih i kreditnih kartica za fizička lica i poljoprivrednike.

     

    Podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji 1% minimum 170 RSD.

    Podizanje gotovine u inostranstvu je 1% minimum 5 EUR.

    Tarife

    Zahtev za izmenu limita možete podneti putem e-Bankinga tako što ćete navesti broj kartice, kao i limit za POS i ATM koji želite, a koji u zbiru ne može biti veći od 499.000 RSD. Limit takođe možete promeniti u najbližoj ekspozituri UniCredit Banke.

    Kreditne kartice

    Da biste nastavili da koristite kreditnu karticu, neophodna je obnova kreditnog limita i potpisivanje novog Ugovora. Prilikom obnove limita neophodno je da u matičnu ekspozituru donesete neophodnu dokumentaciju koju ste dostavili prilikom inicijalnog odobrenja limita.

    Ukoliko niste dobili izvod, Iznos dospelih obaveza možete proveriti u mbanking aplikaciji, opcija Kartice/Informacije o kartici/Više detalja. Takođe, možete pozvati naš Kontakt centar putem telefona 0113777888 kako bismo izvršili ponovno slanje Izvoda na Vašu mejl adresu.

    Promenu možete izvršiti putem m-banking apliakacije, opcija Podešavanja/ Kanali komunikacije. Takođe, promenu možete izvršiti u najbližoj ekspozituri UniCredit Banke.

    Dokumentacija koju je neophodno da dostavite prilikom podnošenja zahteva zavisi od kategorije klijenta i dostupna je na našem veb sajtu, klikom na link u nastavku.

    Dokumentacija

    Podela na rate moguća je za sve tipove transakcija izvršene u zemlji i inostranstvu (kupovina i podizanje gotovine, u iznosu većem od 3.000 RSD), uz uslov aktiviranog SMS Card Alarm servisa (dostupan u okviru Paket računa usluga ili kao samostalna usluga). Nakon korišćenja kreditne kartice UniCredit Banke, dobićete SMS Card Alarm poruku o transakciji. Za podelu na rate neophodno je da poruku o transakciji prosledite prema Uputstvu za podelu na rate dostupnom na našem veb sajtu, u delu Kreditne kartice ili pogledajte video uputstvo u nastavku. Transakciju možete podeliti na rate najkasnije do kraja poslednjeg dana tekućeg meseca.

    Ukoliko se iznos dospele rate izmiri do roka dospeća naznačenog na izvodu, redovna kamata se ne obračunava.

    Usluga podele na rate dostupna je bez naknade u periodu do 30.06.2021. godine

    Podela na rate

    Za iznos dospelih dugovanja se automatski zadužuje Vaš račun za naplatu dospelih obaveza, na dan dospeća prema Izvodu.

    U bilo kom trenutku možete samostalno izmiriti dospele obaveze, ili umanjiti ukupan dug, popounjavanjem standardnog naloga za plaćanje putem e-banking ili m banking servisa, odnosno uplatom sredstava na kreditnu karticu na odgovarajućem bankomatu. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate, mobilno bankarstvo i internet bankarstvo.

    mBanking expert

    Mobilna aplikacija

    Proverite da li vaš paket račun sadrži uslugu mobilnog bankarstva

    • U slučaju da vaš paket račun ima mobilno bankarstvo, i prijavljeni ste za korišćenje usluge, potrebno je samo da aktivirate našu mBanking aplikaciju uz pomoć platne kartice (debitne ili kreditne). Proces aktiviranja aplikacije, korak po korak, možete pogledati u našem video uputstvu i na linku u nastavku
    • U slučaju da se niste prijavili za uslugu mobilnog bankarstva, odnosno nemate pomenutu uslugu u vašem paket računu, neophodno je da podnesete zahtev u najbližoj ekspozituri UniCredit Banke.
    Aktiviranje mobilne aplikacije

    Redosled koraka je sledeći:

    1. Izlogujte se iz aplikacije, i ponovo se ulogujte
    2. Izbrišite postojeću aplikaciju, preuzmite i aktivirajte poslednju verziju aplikacije sa App store/Play Store. Postupak aktiviranja mobilne aplikacije uz pomoć platne kartice možete pronaći na linku u nastavku.
    3. Ako vam aplikacija i dalje ne radi, pozovite naš Kontakt centar putem telefona 011 3777888 
    Aktiviranje mobilne aplikacije

    Ukoliko ste promenili broj telefona, nećete odmah biti u mogućnosti da koristite mBanking aplikaciju.

    Nove kodove za aktiviranje aplikacije ćete dobiti nakon što prijavite novi broj telefona u najbližoj ekspozituri UniCredit Banke.

    mBanking aplikaciju možete koristiti samo na jednom mobilnom uređaju.

    Ukoliko ste zaboravili PIN za logovanje u mBanking aplikaciju, najpre je potrebno da obrišete aplikaciju, a zatim da je ponovo instalirate.  
    Nakon toga, aktiviranje mBanking aplikacije možete obaviti samostalno, tako što ćete uneti pun broj platne kartice (debitne ili kreditne) i formirati novi PIN. Opciju za logovanje uz pomoć otiska prsta, možete ponovo obeležiti, ali je neophodno da zapamtite PIN, koji je neophodan u situaciji kada popunjavate nalog za plaćanje.  

    U slučaju da izgubite telefon, neovlašćen pristup vašoj aplikaciji je onemogućen, s obzirom na to da se identifikacija korisnika obavlja unošenjem PIN broja, ili uz pomoć skeniranja lica ili otiska prsta. 
    Ukoliko ste promenili mobilni uređaj, a zadržali ste broj telefona koji ste registrovali u banci, aktiviranje mBanking aplikacije na novom telefonu možete da obavite samostalno, uz pomoć brojeva sa Vaše platne kartice (debitne ili kreditne). 
    Proces aktiviranja aplikacije, korak po korak, možete pogledati u našem video uputstvu i na sledećem linku.

    Aktiviranje mobilne aplikacije

    Isplatu gotovine na bankomatima UniCredit Banke možete obaviti uz pomoć mCash opcije. Detaljnije instrukcije su dostupne na linku u nastavku.

    mKeš

    Bankomati

    Podizanje gotovine na bankomatima Unicredit Banke je bez naknade. Podizanje Gotovina na bankomatima Unicredit Grupe 1%.

    Podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji 1% minimum 170 RSD.

    Podizanje gotovine u inostranstvu je 1% minimum 5 EUR.

    Tarife

    Podizanje gotovine na bankomatima UniCredit Grupe u inostranstvu je bez naknade za korisnike debitnih kartica, dok se korisnicima kreditnih kartica ta usluga naplaćuje.

    U tom slučaju neophodno je da se obratite Vašoj matičnoj ekspozituri ili da pozovete broj telefona Kontakt centra banke 011 3777 888.

    Spinning wheel animation

    Loading

    UniCredit Logo