Web
Chat
Back to top

Plaćajte u okviru mobilnog novčanika

i ostvarite keš-bek u vrednosti od 1.000 RSD

Mastercard keš bek

PLAĆAJTE MASTERCARD® KARTICOM UNICREDIT BANKE
u okviru Google Pay ili Apple Pay mobilnog novčanika i ostvarite keš-bek u vrednosti od 1.000 RSD.

Pogodnost važi za sve kupovine obavljene Mastercard® karticom UniCredit Banke izdatom fizičkim licima, korišćenjem Google Pay ili Apple Pay mobilnog novčanika.

Pripejd i biznis kartice ne učestvuju u kampanji.

Da biste ostvarili pravo na keš-bek u iznosu od 1.000 RSD potrebno je obaviti najmanje 5 plaćanja u minimalnom iznosu od ukupno 3.000 RSD korišćenjem mobilnog novčanika na prodajnim mestima u Srbiji.

Period trajanja pogodnosti: od 1.11. do 30.11.2022. godine.

*Ukoliko još uvek niste dodali svoju Mastercard karticu u Google Pay mobilni novčanik, instrukcije pronađite OVDE.

*Ukoliko još uvek niste dodali svoju Mastercard karticu u Apple Pay mobilni novčanik, instrukcije pronađite OVDE.

*Dokument Uslovi korišćenja preuzmite OVDE

 

PITANJA I ODGOVORI

Kako mogu da učestvujem u kampanji?

Za učešće u promociji beskontaktnog plaćanja putem mobilnih novčanika dovoljno je da u toku promotivnog perioda, u periodu od 1.11. do 30.11.2022. godine obavite najmanje 5 plaćanja mobilnim novčanikom minimalne zbirne vrednosti 3.000 rsd , čime automatski ostvarujete pravo na keš bek u iznosu od 1.000 rsd.

Koliko traje kampanja?

Promocija mobilnih plaćanja traje od 1.11. do 30.11.2022. godine

Da li se računaju plaćanja samo sa jedne kartice? Ako imam dve ili više digitalizovanih kartica, da li će se računati zbirno plaćanja sa obe?

Računaju se plaćanja obavljena jednom Mastercard platnom karticom, odnosno jedinstvenim brojem kartice. Ukoliko posedujete više Mastercard platnih kartica digitalizovanih u okviru mobilnog novčanika, plaćanja obavljena svakom od njih će se zasebno računati, što važi i za dodatne kartice.

Da li sa bilo kojeg mobilnog uređaja mogu obaviti mobilna plaćanja?

Moguće je obaviti mobilna plaćanja putem mobilnih uređaja (mobilnih telefona, tableta, pametnih satova ili fitnes narukvica) sa Android ili IOS operativnim sistemom u skladu sa postavkama mobilnog novčanika banke izdavaoca u okviru kojeg je digitalizovana Mastercard kartica.

 

Koliko vremena je potrebno da dobijem povrat novca na svoj račun?

Povrat sredstava na račun biće obavljen najkasnije do 15.12.2022.

Da li sva mobilna plaćanja učestvuju u promociji?

U promociji učestvuju sve kupovine obavljene Mastercard karticom putem mobilnog novčanika na prodajnim mestima  u Srbiji, pri čemu je jedino važno da minimalni zbirni iznos svih plaćanja iznosi najmanje 3.000 RSD. Mobilna plaćanja koja ne učestvuju u promociji su transakcije koje se odnose na kockanje i igre na sreću.

Da li mogu da ostvarim keš-bek više puta u toku trajanja promocije?

U toku trajanja promocije, pravo na keš-bek možete ostvariti samo jednom, po jednoj platnoj Mastercard kartici.

Nisam dobio keš-bek u navedenom roku. Šta da radim?

Ukoliko primetite da niste ostvarili keš bek, potrebno je da obavestite banku izdavaoca nakon 15. dana u mesecu koji sledi nakon meseca u kome je obavljeno poslednje, odnosno peto mobilno plaćanje kojim se korisnik kvalifikuje za povrat sredstava, što je rok u kome će biti isplaćeni keš bek benefiti.

Da li su beskontaktna plaćanja putem mobilnog novčanika bezbedna?

Da, beskontaktna plaćanja Mastercard karticama putem mobilnih novčanika su bezbedna. Mobilni telefon, koji građani imaju kod sebe, se jednostavno pretvara u sigurno sredstvo plaćanja tako što se podaci o kartici unesu u odgovarajuću aplikaciju mobilnog novčanika, a zatim se plaća jednostavnim prislanjanjem telefona na beskontaktni POS terminal. Plaćanja se mogu potvrditi biometrijski , odnosno skeniranjem lica ili otiska prsta, ili ukucavanjem šifre za otključavanje telefona.

Pored sigurnosnih tehnologija koje Mastercard primenjuje da bi svako plaćanje bilo bezbedno bilo gde i bilo kuda, u okviru samih aplikacija mobilnih novčanika postoje postavke koje doprinose osećaju kontrole nad plaćanjima, kao što je na primer Find my device opcija koja vam omogućava da locirate svoj uređaj, odnosno da kotrolišete , zaključate ili izbrišete podatke sa svog uređaja.

Šta da radim ukoliko posumnjam na prevaru?

Ukoliko sumnjate da je neka transakcija neovlašćeno obavljena, odmah kontaktirajte kontakt centar UniCredit Banke.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo