Web
Chat
Back to top

Vaš paket račun: 5 pitanja koje treba postaviti prilikom izbora

Ono što na papiru izgleda kao Paket račun bez naknade ili paket sa najnižim troškovima održavanja, možda zapravo nije ono što najbolje odgovara vašim potrebama. Odgovori na sledećih 5 najvažnijih pitanja koja sebi treba da postavite olakšaće vam izbor Paketa.

Koje bankarske proizvode i usluge pojedini paketi nude?

Najčešći set proizvoda i usluga koje banke nude u okviru standardnog paketa su: tekući dinarski i devizni račun, debitne kartice, čekovi, SMS obaveštavanje i dozvoljeni minus. S tim da dozvoljeni minus i čekove mogu da dobiju samo lica koja imaju stalni priliv sredstava u formi plate ili penzija.

Koja je cena mesečnog održavanja koju mogu da podnesem?

Paket račun sa više opcija povlači veće troškove mesečnog održavanja. Zato, treba da prilagodite izabrani paket račun svojim realnim potrebama, a zatvaranje istog može imati za posledicu određene troškove koji zavise od broja pratećih bankarskih proizvoda i usluga koji su sadržani u paket računu. Stoga budite oprezni. Na primer, većina banaka na tržištu studentima i mladima, nude besplatno održavanje paket računa do 26 godine života.
 

Koje nebankarske proizvode i usluge nudi paket?

Pored standardnih bankarskih proizvoda i usluga paket račun može da sadrži i dodatne nebankarske benefite kao što su putno, životno, zdravstveno ili druga vrsta osiguranja , konsijerž servis, pristup VIP prostorima u okviru aerodroma na putovanjima, i  ostale vrste pogodnosti i popusta.

Ove pogodnosti mogu da vam budu vrlo korisne i uštede prilično novca.

Da li pojedini paketi sadrže besplatne transkacije i naknade?

Pojedine banke naplaćuju razne vrste naknada kao što su na primer naknade za mobilno/elektronsko bankarstvo u okviru određenih paketa. Takođe mnoge banke nude niže naknade za transakcije ili čak i besplatne ako se izvršavaju u okviru elektronskog/mobilnog bankarstva.

Da li je dostupno mobilno bankarstvo u okviru paketa?

Brojne usluge i proizvode banke, kao i pogodnosti i informacije možete imati na jednom mestu, u vašem telefonu, bez odlaska u filijalu: provera stanja na računu, plaćanja, menjački poslovi, transferi  između računa, uvid u platne kartice, podizanje novca sa bankomata mobilnim telefonom bez korišćenja kartice, „View PIN“ opcija, opcija prenesi novac prijatelju unošenjem broja telefona, online putno osiguranje. Najčešće su cene transakcije u okviru mobilnog bankarstva niže nego u ekspozituri.

I za kraj naš topao savet

Bitno je ne žuriti i odmah aktivirati sve proizvode koji se mogu dobiti uz otvaranje tekućeg računa. U slučaju da vam je neki bankarski proizvod neophodan, a nemate ga u paketu, možete ga aktivirati i preći na paket tekućeg računa  koji obezbeđuje željenu opciju.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo