Profil kompanije

Naša strategija je jasna i dugoročna: UniCredit jeste i ostaće jednostavna uspešna Pan-evropska komercijalna banka, sa ekspertizom u korporativnom i investicionom bankarstvu. Širokoj klijentskoj bazi od 26 miliona klijenata pružamo jedinstvenu poslovnu mrežu u Zapadnoj, Centralnoj i Istočnoj Evropi.

UniCredit svojim klijentima nudi domaće i međunarodne ekspertize, pružajući im besprekoran pristup vodećim bankama na 14 ključnih tržišta kroz svoju evropsku bankarsku mrežu u: Italiji, Nemačkoj, Austriji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Rusiji, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji i Turskoj.

Koristeći međunarodnu mrežu predstavništava i ekspozitura, UniCredit uslužuje klijente u još 18 zemalja širom sveta.

Profil kompanije

UNICREDIT GROUP PROFIL KOMPANIJE MART 2018 PDF 1MB Download

Renomirani britanski finansijski magazin „The Banker“ je početkom decembra 2016. na svečanoj ceremoniji održanoj u Londonu, sedamnaestu godinu zaredom dodelio nagrade najboljim bankama na starom kontinentu. Privilegiju da se nađe u društvu odabranih ove godine je imala UniCredit Bank Srbija kojoj je, zahvaljujući odličnom poslovanju, pripalo prestižno priznanje za “Banku godine u Srbiji“.

 

UniCredit Banka Srbija je tokom prethodne godine uspela da dodatno učvrsti svoju poziciju lidera u Srbiji. Ostvaren je rast poslovanja, kako u okviru sektora poslovanja sa stanovništvom, tako i u okviru sektora korporativnog i investicionog bankarstva, značajno je unapređena efikasnost poslovnih procesa i nivo zadovoljstva klijenata, kao i upravljanje rizicima i fokusiranost na akviziciju klijenata. U toku 2015. godine UniCredit Banka je uvećala profit i aktivu za po 16%, klijentsku bazu za 15% zaposlivši 56 novih koleginica i kolega.

 

Pored toga, sledeći svoju Strategiju društveno odgovornog poslovanja, nastavila je da pruža podršku rešavanju pitanja od ključnog značaja, kao i različitim inicijativama od izuzetne važnosti u lokalnim zajednicama. Sve ovo je dodatno doprinelo da UniCredit Banka nastavi da potvrđuje status društveno odgovornog građanina.

 

Bitno je istaći da kategorija za koju je UniCredit Banci dodeljena nagrada prepoznaje kompanije kojima su klijenti, zaposleni, životna sredina i lokalna zajednica u fokusu poslovanja, ističući kompanije koje kontinuirano sprovode i unapređuju aktivnosti u okviru društveno odgovornog poslovanja.

 

Svoje aktivnosti u domenu unapređenja lokalne zajednice i društveno odgovornog poslovanja, UniCredit Banka je krunisala ulaskom na listu prvog nacionalnog Indeksa odgovornog poslovanja, istraživanja koji ne samo da je prvi put sprovedeno u Srbiji, već i u čitavom regionu. Ukupno 20 kompanija je uspelo da zadovolji veoma stroge kriterijume tako da su one nagrađene i promovisane kao primeri dobre prakse.

 

Sva ova priznanja su zapravo obaveza da banka nastavi putem koji je započela pre 15 godina, a to je da zahvaljujući odličnom poslovanju reinvestira deo ostvarenog profita za unapređenje uslova života u zajednicama u kojima posluje.

Spinning wheel animation

Loading