Profil kompanije

UniCredit jeste i ostaće jednostavna i uspešna panevropska poslovna banka sa potpuno integrisanim korporativnim i investicionim bankarstvom, koja svojoj rasprostranjenoj bazi klijenata pruža jedinstvenu mrežu u zapadnoj, srednjoj i istočnoj Evropi.

Zadovoljavamo stvarne potrebe klijenata pružajući im stvarna rešenja koja koriste sinergiju među našim poslovnim odeljenjima: Korporativno i investiciono bankarstvo, Komercijalno bankarstvo i Upravljanje imovinom. Način na koji se ova rešenja razvijaju i nude klijentima jednako je važan kao i sama rešenja, stoga se sve što radimo temelji na etici i poštovanju.

Fokusirajući se na to da budemo banka za sve što je klijentima važno, obezbeđujemo lokalnu i međunarodnu stručnost i istovremeno osiguravamo pristup vodećim proizvodima i uslugama na 14 ključnih tržišta putem svoje evropske bankarske mreže.

Zahvaljujući održivom poslovnom rastu, UniCredit i dalje ostaje panevropski pobednik.

Profil kompanije

UNICREDIT GROUP PROFIL KOMPANIJE MART 2018 PDF 1MB Download

Jednostavna i uspešna panevropska komercijalna banka

Kao "Jedna banka, jedan UniCredit" cela Grupa deluje kao jedan tim na svim svojim tržištima na kojima posluje.


Naše prednosti su:

 

Banka suštine (Banka za sve što vam je važno)

Internacionalno prisustvo

Renomirani britanski finansijski magazin „The Banker“ je početkom decembra 2016. na svečanoj ceremoniji održanoj u Londonu, sedamnaestu godinu zaredom dodelio nagrade najboljim bankama na starom kontinentu. Privilegiju da se nađe u društvu odabranih ove godine je imala UniCredit Bank Srbija kojoj je, zahvaljujući odličnom poslovanju, pripalo prestižno priznanje za “Banku godine u Srbiji“.

 

UniCredit Banka Srbija je tokom prethodne godine uspela da dodatno učvrsti svoju poziciju lidera u Srbiji. Ostvaren je rast poslovanja, kako u okviru sektora poslovanja sa stanovništvom, tako i u okviru sektora korporativnog i investicionog bankarstva, značajno je unapređena efikasnost poslovnih procesa i nivo zadovoljstva klijenata, kao i upravljanje rizicima i fokusiranost na akviziciju klijenata. U toku 2015. godine UniCredit Banka je uvećala profit i aktivu za po 16%, klijentsku bazu za 15% zaposlivši 56 novih koleginica i kolega.

 

Pored toga, sledeći svoju Strategiju društveno odgovornog poslovanja, nastavila je da pruža podršku rešavanju pitanja od ključnog značaja, kao i različitim inicijativama od izuzetne važnosti u lokalnim zajednicama. Sve ovo je dodatno doprinelo da UniCredit Banka nastavi da potvrđuje status društveno odgovornog građanina.

 

Bitno je istaći da kategorija za koju je UniCredit Banci dodeljena nagrada prepoznaje kompanije kojima su klijenti, zaposleni, životna sredina i lokalna zajednica u fokusu poslovanja, ističući kompanije koje kontinuirano sprovode i unapređuju aktivnosti u okviru društveno odgovornog poslovanja.

 

Svoje aktivnosti u domenu unapređenja lokalne zajednice i društveno odgovornog poslovanja, UniCredit Banka je krunisala ulaskom na listu prvog nacionalnog Indeksa odgovornog poslovanja, istraživanja koji ne samo da je prvi put sprovedeno u Srbiji, već i u čitavom regionu. Ukupno 20 kompanija je uspelo da zadovolji veoma stroge kriterijume tako da su one nagrađene i promovisane kao primeri dobre prakse.

 

Sva ova priznanja su zapravo obaveza da banka nastavi putem koji je započela pre 15 godina, a to je da zahvaljujući odličnom poslovanju reinvestira deo ostvarenog profita za unapređenje uslova života u zajednicama u kojima posluje.

Spinning wheel animation

Loading