5 razloga zašto biti ćlan Premium kluba

Obaveštavamo Vas da sve podatke koje dostavite banci, a koji su neophodni u cilju dostavljanja odgovora ili ispunjenja Vašeg zahteva, banka obrađuje u skladu sa domaćom i EU regulativom u oblasti zaštite podataka o ličnosti. Iz teksta „Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti“, možete se upoznati sa različitim svrhama obrade podataka o ličnosti, kao i na koji način UniCredit Banka obrađuje podatke o ličnosti.

Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti

Webchat

    Dobrodošli u Webchat.
    Unesite Vaše ime

    * Obavezno polje
    Drži za snimanje i pusti za slanje
    Web
    Chat
    Back to top

    Zašto je dobro biti član premium kluba? Dajemo vam 5 razloga.

    Banke! Finansijske institucije čije proizvode i usluge pružaju milionima klijenata širom sveta. Ali, postavlja se pitanje, da li su svi bankarski proizvodi i usluge isti, kao i da li su svi klijenti isti? Da li postoje klijenti koji se razlikuju po potrebama, načinu života i da li ćemo se potruditi da svakom klijentu pružimo baš uslugu koja mu odgovara u datom momentu? Hoćemo.

     

    Ko su premium klijenti?

    Sama reč „premium“ asocira nas na prestiž, na individualizam, na hedonizam, na stil, na poseban „lifestyle pravac“. Premium često koristimo i kao prefiks, kada želimo da damo asocijaciju na one ljude koji znaju da prepoznaju prave vrednosti, koji pomeraju granice, i koji žele više u svom svetu, ličnom i poslovnom.

    Mnoge industrije, od automobilskih, preko modnih, sportskih  do avio kompanija, su prepoznale vrednost ove grupe ljudi i njihove potrebe i osnovale određene premium klubove, posebne loyalty programe, premium brendove, koji ovu premium grupu klijenata / potrošača izdvajaju od ostalih.

    Zadnjih godina, isto to su prepoznale i banke u svom poslovanju, i sada već možemo videti dosta različitih primera kako funkcioniše ovaj servis, kako na svetskom tako i na lokalnom tržištu. Jedan od najčešćih primera je i osnivanje premium servisa, u kojem vam članstvo garantuje poseban, ličniji, ekskluzivniji tretman. Imajući u vidu da je preko milion klijenata širom sveta pružilo podršku ovom servisu, mi vam u nastavku navodimo 5 razloga zašto je dobro biti član jednog premium kluba:

     

    1. Lični finansijski savetnik

    Zamislite da imate vašeg ličnog finansijskog savetnka i sada zamislite da je ovaj savetnik deo sistema, jedne banke u okviru koje vi držite vaše finansijska sredstava. Pored ličnog pristupa, uloga jednog bankarskog finansijskog savetnika je da vas usmeri na putu ostvarenja vaših finansijskih ciljeva na polju vašeg budžeta, štednje pa i finansijske podrške za proširenje vašeg biznisa. Pored redovnog zakazivanja viđenja, bez čekanja u redovima, savetnik vam garantuje i potpunu privatnost.

    2. Posebni bankarski proizvodi

    Banke prateći želje i potrebe svojih klijenata, konstantno nadograđuju premium paket usluga. Shodno tome, u okviru ponuđenog redovnog paketa servisa i usluga, možete koristiti određene dodatne premium pogodnosti  kao što je povoljniji kurs u menjačnici, poklon kartice i popusti u restoranima, spa i fitnes centrima, redovno biti informisani o aktuelnim ekonomskim temama ili na primer biti deo godišnjih kompanijskih događaja kao premium gost.

    3. Usluga Konsijerž agenata 24/7

    Konsijerž poznatiji i kao „Lifestyle Manager“(LM), je deo podrške korisničkog servisa premium kluba čijeg ste član i oni skoro pa i ne spavaju, zbog vas 😊. Vrlo jednostavno i brzo,  24 sata u nedelji, možete da kontaktirate konsijerž agenta da vam pomogne u rezervaciji avionske karte i hotela dan pred polazak, da vam da ideju i organizuje isporuku poklona za vama dragu osobu, da vas podseti na neke važne datume, da vam pronađe najlepši zalazak sunca. Vašeg LM-a, možete kontaktirati telefonom, imejlom pa čak i u nekim slučajevima putem posebne chat bot aplikacije.

    4. Putno iskustvo za lestvicu više  

    Pored konsijerž servisa, kao član premium kluba, postajete i premium korisnik aerodromskih priority pass usluga: bez čekanja na carinskoj kontroli, do ulaska u aerodromske premium biznis klubove širom sveta. Često, članstvo može da podrazumeva i zdravstveno osiguranje koje je u ovim danima postalo prioritet, i to ne samo za vas, već i za članove vaše porodice i sve to zavisi od nivoa paketa koji posedujete kao premium korisnik.  Neki od paketa podrazumevaju i zdravstveno osiguranje od Kovida kao i osiguranje od ski povreda, što je zaista sjajno jer je još jedna ski sezona pred nama.

    5. Članstvo na dohvat ruke

    Većina banaka na tržištu ima premium programe, ali je pitanje koji je program najbolji za vas. UniCredit Banka je u saradnji sa Mastercard partnerom uvela u svoj portflio proizvoda World Elite debitnu premium karticu, koja vam kao deo Prestige paket računa upravo omogućava put ka jednom premium klubu – Premio Clubu UniCredit Banke.

    Kao klijent, već danas možete da kontaktirate ličnog bankara, zakažete sastanak i doživite posebno iskustvo. Kao član Premio Cluba uživajte u svim benefitima, uz premium usluge, nalik uslugama kakve nude najpoznatije svetske banke, ali po skoro duplo nižoj ceni.

    Uverite se u benefite koje imaju naši Premio Club klijenti OVDE.  

    Spinning wheel animation

    Loading

    UniCredit Logo