Back to top

Premium pogodnosti

Neprocenjiva iskustva i ekskluzivne pogodnosti za premium klijente

ebanking

Pogodnosti uz Premium račune i kartice

 

Paket račun Prestige je premium paket koji donosi eksluzivne pogodnosti u svakodnevnom životu i na putovanjima.

Namenjen je klijentima koji vode dinamičan život i žele da priušte vrhunsko iskustvo u svim aspektima života.

Korišćenjem Prestige paketa, postajete automatski član Premio Club-a, UniCredit Banke.

 

WORLD ELITE DEBITNA KARTICA

 
 
  • Izdaje se u okviru Paket računa Prestige
  • Porodično putno osiguranje za ceo svet
  • Konsijerž servis  
  • Priority pass prolaz na erodromima

 


 

 

Prenesi

 

 

 

 

PORODIČNO PUTNO OSIGURANJE

 

  • Osiguranje za vas i porodicu za ceo svet
  • Do 90 dana osiguranja u toku godine
  • Suma osiguranja: do 15.000 EUR
  • Uključeno skijanje i snoubording,
    sa osiguranom sumom do 5.000 EUR

 


 

Prenesi
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

,,PIRORITY PASS’’ PROLAZ

 

  • Priority Pass kartica omogućava pristup u
    VIP salone na preko 1200 aerodroma
  • VIP saloni nude komfor i privatnost,
    gde možete da se odmorite ili obavite
    poslove između dva leta

 


 

 

Prenesi

 

 

 

 

MASTERCARD PREMIUM PROGRAM

 
 

 

Prenesi

 

 
 
 
 
 

ŠTA JE KONSIJERŽ USLUGA I KAKO MI MOŽE BITI OD POMOĆI

Konsijerž tim čine lični asistenti koji  su vam na raspolaganju 24 sata dnevno, za podršku i pomoć u pružanju širokog spektra usluga. Konsijerž agent će vam biti podrška u rezervaciji hotela sa infinity bazenom, avionskih karata za željenu destinaciju, pomoć u otkrivanju najlepšeg pogleda uz zalazak Sunca.

Za više informacija kliknite OVDE

Prenosimo vam iskustva Mastercard premium klijenata, korisnika konsijerž servisa

Izvor: Mastercard Global

„Moja žena je organizovala putovanje sa prijateljicama u Južnu Afriku. Hteo sam da je iznenadim, tako što sam zamolio konsijerž agenta da mi pomogne u organizaciji isporuke cveća i bombonjere koju najviše voli, da je dočekaju u hotelskoj sobi u Kejptaunu. Ovaj čin je za mene imao veliku emotivnu vrednost i mogao sam ovo verovatno i sam da organizujem, ali prosto ne bih stigao na vreme jer mi je ideja pala na pamet dok sam je vozio na aerodrom. Tu je nastupio agent sa svojim konekcijama i sve uspeo da završi kako treba i veliko hvala na ovom servisu jer su uvek tu kada su nam potrebni, pogotvo u ovakvim trenucima. Iznenađenje, osmeh i sreća na licu moje supruge kada je ugledala poklon, za mene ima zaista posebnu neprocenjivu vrednost i takva je i vrednost ovog servisa.“

„Želeo sam da se oprobam u netakmičarskom sportu na visokom nivou i za ovo mi je potrebno lekarsko uverenje, koje vam potvrđuje da ste spremni i u zdravstvenoj formi za ovaj vid rekreacije. Kako se takmičenje bližilo, a ja bio poslovno odsutan u Milanu, moj personalni agent je uspeo za par sati da locira centar u kom rade ove vrste nalaza u mom rodnom gradu i rezervisao mi termin. Testove sam uradio odmah po dolasku sa puta, dobio ih u roku od nekoliko sati i potvrdio učešće. Hteo sam samo da ukažem na to, da kada već imate na raspolaganju ovakvu vrstu usluge, koristite je jer je zaista time i money saving.“

„Hteo sam svoju ćerku da iznenadim baletskom predstavom Alisa u Zemlji čuda, koja se održavala u Kraljevskoj operskoj kući, ali nažalost sve karte su bile rasprodate. Iskreno, bio sam na pragu da odustanem, ali sam se setio da u okviru usluge premium paketa imam Konsijerž uslugu pa sam rešio da pokušam. Zahvaljujući divnim ljudima iz ovog servisa, uspeli smo da pronađemo dve karte od pouzdanog dobavljača, jer ovi ljudi znaju koga treba kontaktirati. Definitivno ću nastaviti da koristim ovu uslugu 😊“

 „Bila sam u Francuskoj na devojačkoj večeri i u poslednjem momentu smo odlučili da promenimo destinaciju za izlazak to veče. Pozvali smo restoran oko 13.25h taj dan, sa idejom da rezervišemo za isto veče za 20h i to za 7 osoba. Međutim, to nije išlo tako glatko. Naš francuski je bio loš, kao i njihov engleski. Prijateljica se setila da ima uslugu konsijerž servisa u sklopu svog paket računa koji nikada nije koristila do ovog momenta. Kontaktirali smo konsijerž servis, koji je uspeo da nam potvrdi rezervaciju za pola sata i to za svih 7 osoba. Ne samo da smo dobili rezrevaciju nego smo dobili i najbolje mesto u restoranu. Kada sam pisala mejl da se zahvalim, dobila sam odgovor da je to bio njihov dodatan mali doprinos kao poklon za devojačko veče. Oduševljena“.

„Pre nekih mesec dana, boravio sam u Berlinu, i kasno uveče sam shvatio da sam izgubio lična dokumenta. Pretpostavljao sam da su ostala u hotelu koji sam menjao jer nisam bio zadovoljan. Međutim, problem je što sam zaboravio ime hotela. Jedino čega sam se sećao je bila klinika sa srcem u nazivu preko puta hotela.  Pozvao sam konsijerž agenta, objasnio im situaciju kao i svoju asocijaciju na ime klinike. Zahvaljujući ovim informacijama, agent je uspeo da locira hotel i potvrdi da su moja dokumenta zaboravljena na recepciji. Shvatite pravu vrednost usluge, kada se nađete u situaciji u kojoj sam se ja našao. U stranom gradu, ne znam jezik, izgubljen i dezorijentisan ... ubuduće, zahvaljujući konsijerž servisu mogu da se opustim na svojim putovanjima, jer su uvek tu kada je potrebno.“

„Konsijerž agent je uspeo da organizuje autogram i fotografisanje sa kapitenom meča jednog našeg vodećeg domaćeg kluba za mog sina. Gledajući njegovu sreću, za mene je ovo bilo zaista neprocenjivo. Za svaku pohvalu.“

„Moja verenica i ja smo imali želju da idemo na Vimbldon, ali pod uslovom da imamo dobre pozicije tj da dobijemo mesta na centralnom terenu. Agent iz konsijerž servisa nam je obezbedio potrebne karte za željenu poziciju i organizovao put za London (avionske karte i hotel). I dan danas se setimo ovog puta koji je bio prelep i nasmejemo se pri pomisli koliko smo verovatno namučili agenta 😊 ali smo na ovu konstataciju sa njihove strane dobili povratnu informaciju da je njima posao naše zadovoljstvo, a oni su svoj posao ispunili jer smo zasta sa ovog putovanja došli zadovoljni. Hvala, divni ste“.

„I dan danas se sećam svog neobičnog zahteva koji sam imao za svog konsijerž agenta. Jedan dan u junu mesecu imao sam zakazan doktorski pregled u klinici i kako mi nije prijatno da idem po lekarima i kako mi je ovo bilo zdravstveno bitno, zamolio sam tj naručio od agenta da probudi ne samo mene to jutro za pregled, već da pozove i mog doktora da se slučajno ne uspava. Verujem da su svi bili zbunjeni, od konsijerž agenata do doktora, ali sva sreća stigao sam na vreme i ja i doktor i sve je prošlo u redu“!

„Moja žena je organizovala putovanje sa prijateljicama u Južnu Afriku. Hteo sam da je iznenadim, tako što sam zamolio konsijerž agenta da mi pomogne u organizaciji isporuke cveća i bombonjere koju najviše voli, da je dočekaju u hotelskoj sobi u Kejptaunu. Ovaj čin je za mene imao veliku emotivnu vrednost i mogao sam ovo verovatno i sam da organizujem, ali prosto ne bih stigao na vreme jer mi je ideja pala na pamet dok sam je vozio na aerodrom. Tu je nastupio agent sa svojim konekcijama i sve uspeo da završi kako treba i veliko hvala na ovom servisu jer su uvek tu kada su nam potrebni, pogotvo u ovakvim trenucima. Iznenađenje, osmeh i sreća na licu moje supruge kada je ugledala poklon, za mene ima zaista posebnu neprocenjivu vrednost i takva je i vrednost ovog servisa.“

„Želeo sam da se oprobam u netakmičarskom sportu na visokom nivou i za ovo mi je potrebno lekarsko uverenje, koje vam potvrđuje da ste spremni i u zdravstvenoj formi za ovaj vid rekreacije. Kako se takmičenje bližilo, a ja bio poslovno odsutan u Milanu, moj personalni agent je uspeo za par sati da locira centar u kom rade ove vrste nalaza u mom rodnom gradu i rezervisao mi termin. Testove sam uradio odmah po dolasku sa puta, dobio ih u roku od nekoliko sati i potvrdio učešće. Hteo sam samo da ukažem na to, da kada već imate na raspolaganju ovakvu vrstu usluge, koristite je jer je zaista time i money saving.“

Najčešće postavljana pitanja

1. Kako da se registrujem za korišćenje Lounge Key aplikacije?

Kako biste koristili sve benefite Lounge Key aplikacije, prvi korak ka registraciji je da pristupite personalizovanom linku UniCredit Banke https://www.loungekey.com/unicreditbankserbia_WorldElite   

2. Da li je potrebno da unesem svoje podatke u okviru Lounge Key aplikacije?

Tako je! Bitno je da uneste tražene podatke sa vaše platne kartice, radi njene validacije. Potom kreirajte korisničko ime i lozinku, sa kojima će dalje pristupati vašoj Lounge Key aplikaciji sa mobilnog uređaja.

3. Kako da preuzmem Lounge Key aplikaciju?

Lounge Key aplikacija je dostupna za iOS i Android korisnike. Aplikaciju možete da preuzmete u okviru Google Play ili Apple prodavnice. Po preuzimanju, u Lounge Key aplikaciju se registrujete sa korisničkim imenom i lozinkom je ste odabrali prilikom koraka validacije vaših podataka.

4. Koje su prednosti korišćenja Lounge Key aplikacije?
  • Kartica za ulazak u biznis klub vam je uvek pri ruci – digitalizovana u vašem telefonu (QR kod)
  • Dostupne su vam sve neophodne informacije o biznis klubovima: lokacija, radno vreme i druge pogodnosti 

 

 

 

5. Šta treba da pokažem prilikom ulaska u Biznis klubove na aerodromima?

Prilikom ulaska u željeni biznis klub, potrebno je da pokažete vašu Mastercard World Elite karticu fizički (plastiku) ili digitalizovanu verziju vaše kartice koja se nalazi u okviru Lounge Key aplikacije (QR kod), kao i vašu avionsku boarding kartu

6. Da li je ulazak u biznis klub besplatan?

Ulazak u biznis klubove na aerodromima je besplatan za vlasnike Mastercard World Elite kartice. Važno – pre nego što uđete u željeni biznis klub, prvo proverite da li se on nalazi na spisku biznis klubova u okviru kojim vam je omogućen besplatan ulazak. Proveru možete da izvršite u okviru vaše Lounge Key aplikacije, na info pultu prilikom ulaska u biznis klub ili da pratite da li se na ulazu željeni biznis klub nalazi „Lounge Key“ oznaka (nalepnica). 

7. Da li se naplaćuje ulazak gosta u biznis klub?

Ukoliko vaš gost / pratilac, nije korisnik World Elite ili bilo koje druge platne kartice koja mu omogućava besplatan pristup biznis klubovima na aerodromima, njegov ulazak će biti naplaćen u iznosu od 24 evra! Navedeni iznos će biti naplaćen sa vašeg računa tokom sledećeg obračunskog perioda u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan obračuna, pa je potrebno da obezbedite dovoljno sredstva na vašem računu.

8. Da li putno osiguranje važi za celu porodicu?

Porodično putno osiguranje izdaje se korisniku Paket računa Prestige, a važi i za članove porodice osiguranika ukoliko putuju zajedno sa vama i ukoliko je prijava izvršena pre početka putovanja. Ugovorom o osiguranju mogu biti obuhvaćeni supružnik(supruga)/partner(ka) i najviše petoro dece do navršenih 18 godina starosti.

9. Da li je potrebno da prijavim članove porodice pre polaska na put?

Kako bi osiguranje bilo važeće i za članove vaše porodice, potrebno je da ih prijavite pre polaska na put, a to možete uraditi prilikom otvaranja Paket računa Prestige (potpisivanja ugovorne dokumentacije) ili naknadno posetom najbliže ekspoziture UniCredit Banke. Spisak ekspozitura pogledajte OVDE

10. Da li Paket račun Prestige nudi mogućnost izdavanja i individualnog putnog osiguranja?

Tako je! Kada po vašem ovlašćenju, u okviru Paket računa Prestige, izdamo dodatnu MasterCard World Elite debitnu karticu, korisnik dodatne kartice ima pravo na benefit - individualno putno osiguranje.

Korisnik dodatne kartice će biti u mogućnosti da putuje samostalno, bez Vašeg prisustva, uz osiguranje koje važi na teritoriji Evrope, do 90 osiguranih dana u toku godine, uz osiguran sumu do 15.000 EUR i do 5.000 evra osigurane sume za ski rizik

11. Kako da aktiviram Konsijerž uslugu?

Uslugu Konsijerž agenta možete aktivirati slanjem imejla na adresu ucbserbia@concierge-mc.com

12. Šta sve mogu da završim preko Konsijerž servisa?

Konsijerž agenta možete da koristite 24/7, bez obzira da li putujete ili ne, gde god da se nalazite, bilo gde u zemlji ili inostranstvu. Konsijerž agent će vam biti pomoć prilikom rezervacije hotela, rezervacije avionskih karata, prilikom izbora poklona, isporuke cveća,  prilikom rezervacije svih restorana, za rezervaciju i kupovinu karata i ulaznica za koncerte, izložbe i druge događaje.  Detaljnije

 

13. Koje sve pogodnosti mi pruža Mastercard travel reward program?

U sklopu ovog globalnog Mastercard programa pogodnosti koji vam je na raspolaganju tokom cele godine, automatski ostvarujete keš bek prilikom plaćanja vašom Mastercard premium karticom kod odabranih trgovaca i ekskluzivnih svetskih brendova kao što su Apple, Michael Kors, Harrods, Tory Burch i drugi. Pogodnost ostvarujete plaćanjem fizički na samoj lokaciji ili online, u zavisnosti od ponude samog trgovca, pri čemu se ponude osvežavaju i proširuju na kvartalnom nivou. Detaljnije

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo