Mikro marketing projekti

Saradnja sa lokalnim zajednicama je jedan od glavnih postulata misije UniCredita. Tokom proteklih pet godina u okviru projekta “Mikro marketing budžet”, izdvojena su značajna finansijska sredstva kako bi se podržale inicijative od izuzetnog značaja za gradove u kojima poslujemo. Ideja je naišla na veoma pozitivne reakcije kako kod kolega koje rade u mreži, tako i kod građana i lokalnih institucija. Zbog toga sa ovom praksom nastavljamo i u ovoj godini.

Neki od naših mikro marketing projekata su: Borini i Mokranjčevi dani, Dani Zorana Radmilovića, kao i Vukov sabor u Loznici, Grožđebal u Vršcu, Dečiji karneval u Paraćinu, Somborski kotlić, Dani ludaje u Kikindi, Karneval starovremenskog automobila Novi Sad, fudbalski turnir u Novom Pazaru, kao i još nekoliko manifestacija u gradovima u kojima poslujemo.

mobilno bankarstvo
mBanking
Više ne morate da gubite vreme odlazeći do ekspoziture! Preuzmite aplikaciju za mobilno bankarstvo i koristite bankarske usluge, bilo kada i bilo gde. Uvid u stanje po računima, pregled transakcija, plaćanje računa, menjačnica su Vam na dohvat ruke - u Vašem mobilnom telefonu!
ili ili
Spinning wheel animation

Loading