Mi predstavljamo jednu od vodećih poslovnih banaka u Evropi, koja je usmerena na realne potrebe naših klijenata.

U nameri da dostignemo ovaj cilj, posvećeni smo razumevanju stvarnih potreba pojedinaca, kompanija i zajednica, kako bismo obezbedili konkretne odgovore i stvarne koristi odgovarajući na izazove sa kojima se naši kijenti suočavaju i kreiranjem benefita za naše klijente u svakom koraku koji preduzimamo.

U UniCredit-u ovo zovemo ,,Real-Life banking’’. Ovo nije slogan: reč je o onome šta naš brend predstavlja. Zbog toga što razumemo da je život pun izazova i prilika i da je odgovor na njih  veoma značajan, moramo blisko razumeti stvarne potrebe naših klijenata – kao pojedinaca, porodica, biznisa i zajednica.

Mi verujemo da je budućnost našeg uspeha određena direktno našom sposobnošću da gradimo bliske veze sa svakim od naših klijenata i zadobijanjem njihovog poverenja kroz sposobnost da obezbedino konkretne odgovore koji odgovaraju na pitanja koja se tiču njihovih realnih potreba.

O našem brendu saznajte više na YouTube kanalu UniCredit Banke Srbija.

Izgradnja globalnog Master brenda

Budući da želimo da budemo prepoznati kao jedna od vodećih poslovnih banaka u Evropi, težimo da zadržimo jasnu svest o tome ko smo, doslednost u onome što govorimo i iskoristimo ono što nudimo u okviru Grupe.

Ovo je razlog zbog koga smo odlučili da blisko uskladimo svoje brendove sa UniCredit master brendom. Ovaj pristup je omogućio uspešno pozicioniranje brenda širom Evrope, istovremeno zadržavajući lokalnu marketinšku vrednost što smatramo vrlo važnim.

 

Naš Logo

  • Crvena sfera je zajednički grafički element UniCreditovog brenda. Označava energiju, poverenje i globalni pristup
  • Beli broj jedan unutar sfere je odraz snage i vođstva

 

Stvorili smo jedinstvenu UniCredit azbuku

  • Razvili smo jedinstveno pismo dajući mu prepoznatljiv karakter
  • Novi logotip je izraz topline i otvorenosti i odražava našu mladu i modernu sliku

UniCredit je lider u složenom lancu vrednosti, inputi – finansijski, ljudski, socialni, kao i životno okruženje utiču na našu sposobnost da doprinesemo ekonomiji i celom društvu.

Ovi stubovi podržavaju naš biznis model i doprinose kvalitetu proizvoda i usluga koje obezbeđujemo.

S obzirom na našu ključnu poziciju u lancu vrednosti, pažljivo razmatramo uticaj našeg poslovanja – uvek smo svesni liderske uloge koju imamo u ekonomijama zemalja u kojima poslujemo. Usvojili smo odgovoran pristup u svim našim aktivnostima, bilo da su u pitanju tipične bankarske operacije, korporativne građanske inicijative fokusirane na oblasti kao što su inkluzija ili finansijska edukacija ili filantropske aktivnosti podrške socijalne inkluzije.

Duboko verujemo da kada su zajednice u mogućnosti da ponude širok spektar mogućnosti, onda su one i najbolji pokretači razvoja i rasta njihovih članova i poslovanja.

UniCredit Banka je prisutna na tržištu Srbije od 2001. godine, a svoje poslovanje je započela pod imenom Bank Austrija Kreditanštalt. Nakon spajanja Bank Austrije Kreditanštalt i HVB Grupe, banka počinje da posluje pod imenom HVB Banka.

U oktobru 2004. godine HVB Grupa vrši uspešnu akviziciju Eksim banke na lokalnom tržištu. Nakon godinu dana HVB Banka SCG i Eksim banka se spajaju i nastavljaju da posluju kao jedno pravno lice pod imenom HVB Banka SCG.

Poslovnim spajanjem UniCredit, HipoFerains (HypoVereinsbank) i Bank Austrije Kreditanštalt (Bank Austria Creditanstalt) u junu 2005. godine stvorena je prva prava evropska banka.

Na tržištu Srbije od 1. aprila 2007. godine, HVB Banka počinje da posluje pod novim imenom UniCredit Bank Srbija a.d. kao članica UniCredit Grupe, jedne od vodećih finansijskih grupacija u Evropi i najveće međunarodne bankarske mreže u regionu centralne i istočne Evrope (CIE), koja posluje u 16 zemalja i sa oko 119.000 zaposlenih i oko 6.300 ekspozitura uspešno uslužuje milione klijenata.

U regionu Centralne i Istočne Evrope, UniCredit upravlja najvećom međunarodnom bankarskom mrežom od oko 3.000 ekspozitura i poslovnica. UniCredit Grupa pored Italije, Austrije i Nemačke posluje i u Azerbejdžanu, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj Republici, Mađarskoj, Poljskoj, Rumuniji, Rusiji, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji i Turskoj.

Obezbeđivanje poslovnih prostorija u skladu sa kriterijumom održivosti je bio jedan od najvećih izazova sa kojim smo se suočili u proteklim godinama. Uvideli smo da je jedino održivo rešenje u inovativnosti, a takav stav je doveo do predstavljanja UniCredit Tower-a, u februaru 2014. godine.

UniCredit Tower, čiji dizajn potpisuje argentinski arhitekta Sezar Peli, sastoji se od tri zgrade u kojima radi oko 4.000 zaposlenih, od kojih je najviša visoka 230 metara.

Okupljanjem većine kolega u Milanu u novim prostorijama, naša Grupa je smanjila godišnje operativne troškove za oko 25 miliona evra.

UniCredit Tower je u srcu najvećeg poduhvata gradske rekonstrukcije ikada obavljene u centru Milana.

Porto Nuova Garibaldi projekat je postao primer održive arhitekture. U ovaj objekat su ugrađena najnovija rešenja gradske, ekološke i infrastrukturne održivosti, zbog čega je u kratkom periodu postao simbol revitalizacije grada.

Taj koncept je najbolje opisao Federiko Giconi, predsednik Izvršnog odbora UniCredita, u odgovoru na pitanje novinara Korijere dela Sera: „ Novo sedište UniCredit-a simbolizuje činjenicu da verujemo u promene i u Italiju.“

Od selidbe u novo sedište, naša Grupa je nastavila da investira u inovativne, produktivnije radne uslove, uključujući Take Your Space projekat. Pokrenut da promoviše novi koncept radnog okruženja, Take your space karakterišu dizajnerska rešenja koja stvaraju bolji osećaj zaposlenih na radnom mestu. Projekat podrazumeva redizajniranje radnog prostora i povećanje interakcije između zaposlenih.

Danas, prema grubim procenama trećina spratnog prostora u UniCredit Tower-u je predviđena za zajedničke prostorije, kao što su sale za sastanke, audtorijumi i neformalni prostori za sastanke. Osvetljen, otvoren i pregledan radni prostor je skoro u potpunosti zamenio klasične kancelarije koje su u prošlosti korišćene u našoj Grupi.

Mobile Phones
M Banking

Obavite bankarske transakcije bilo kad i bilo gde, od kuće, na poslu, dok ste u šetnji po gradu ili na pauzi za ručak, u zemlji i inostranstvu. Sa elektronskim bankarstvom UniCredit Banke sve je mnogo lakše.

ili ili

Kontakti

Kontakt centar
+ 381 11 3777 888
Pozivanje ovog broja se naplaćuje po ceni lokalnog poziva sa bilo kojeg mesta u Srbiji
Sedište banke
Rajićeva 27-29,
11000 Beograd

Kursna lista

EUR
Strana valuta
Srednji kurs
Sve valute
Spinning wheel animation

Loading